söndag 31 januari 2016

Min tolkning av Veckans Skiss #93

Fick lust till lite pyssel här idag och tyckte det passade bra att 
tolka skissen inne på 


Plockade bland en del vinterbilder, men fastnade ändå för den här bilden. Knappast vintrig, men lite sommarfärger kan ju pigga upp så här års kanske?
En layout om min älskade Labbas, alltid bärandes på bollar och pipleksaker. 
Han börjar bli lite till åren nu, men det märks inte ett dugg när det gäller just lekandet. Han hämtar och lägger grejer till mej hela tiden...
-Kasta matte! 
Om och om och om igen...
Älskade hund, du är min allra finaste vän. 
Jag har ju tre vovvar till, men Labbas har alltid haft en alldeles speciell plats i mitt hjärta. Det går inte att förneka. 
 <3

Så här är min tolkning av skissen denna veckan. Jättefin och rolig skiss att inspireras av! Och varje tisdag kommer det en ny, så glöm inte att gå in dit och kolla om du behöver inspiration att pyssla.


Papperna jag har använt är gamla. Lite från Bo Bunny och lite från Sassa Fras.
Det var liksom dom som hade dessa färgerna som jag ville ta upp.
Och så fick jag ju använt lite av det gamla, 
som annars gärna blir liggande...hehe...


Kantstansen med tassavtryck fick så klart vara med här på denna...


Och så lite gamla blommor som jag köpte precis när jag börjat scrappa för en herrans massa år sedan!



Det var allt för nu!
Tack för titten, och en kommentar gör mej glad så klart!

Kramis <3

4 kommentarer:

Christel sa...

Vilken härlig layout med läckra färger, gillar det gröna tillsammans med gräset i fotot. Fint gjort! Tack för att du är med och tolkar VS!

ÅsaJ sa...

Vilken fin tolkning av skissen i härliga färger! Kul med tassarna som inramning! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Åsa

Lady Gaggig sa...

Tack snälla ni! Man kan ju inte annat än att älska dom färgerna!
Kram, Jison

Carina sa...

Så snyggt och du har fått i hop färgerna så bra med fotot. Tack för att du tolkar VS. Kram Carina